شرکت دانش بنیان تامین آتیه سلامت البرز
پذیرش دانشجو در رشته دامپزشکی

پذیرش دانشجو در رشته کاردانی دامپزشکی بهداشت محصولات دامی در دانشگاه علمی کاربردی شهرداری قشم

حکیم مهر: رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز شهرداری قشم از آغاز ثبت نام و پذیرش دانشجو در ۲۸ رشته مقاطع کاردانی و کارشناسی حرفه‌ای بدون آزمون در نیمسال اول تحصیلی (مهر ۱۴۰۱) در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «مهدی روشن زاده» روز شنبه اظهار داشت: پیش ثبت نام دوره کارشناسی حرفه ای بدون آزمون دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز شهرداری قشم از روز یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ و دوره کاردانی حرفه ای از روز سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه وظیفه ما در دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز شهرداری قشم تربیت کار آفرین و فارغ‌ التحصیل بومی و غیر بومی دارای مهارت برای ورود به بازار کار و اشتغال زایی است، گفت: دوره‌های دانشگاه جامع شغل محور است و وضعیت دوره‌ها در این دانشگاه به لحاظ ایجاد اشتغال و فرصت شغلی از سایر دانشگاه‌ها بهتر است.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز شهرداری قشم با اشاره به اینکه اصلی‌ترین هدف ما در این دانشگاه، آموزش های مهارتی است، افزود: در این دانشگاه ما به دنبال این هستیم که دانشجویانی که در این دانشگاه تحصیل می‌کنند هر کدام بتوانند یک شغلی را برای آینده خود ایجاد کنند و کارآفرین باشند.

روشن زاده اضافه کرد: رشته های جدید و پیشین در مقطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز شهرداری قشم هر کدام بنا به نیاز منطقه و کمک به اشتغال جوانان ساکن در نگین خلیج فارس درخواست شده که این رشته ها در مقطع کاردانی با ۱۸ رشته دامپزشکی بهداشت محصولات دامی (جدید)، شیلات تکثیر و پرورش میگو، تعمیر و بهره برداری دستگاه های آب شیرین کن (جدید)، معماری داخلی، برق تاسیسات الکتریکی ساختمان و هتلداری آماده پیش ثبت نام است.

وی توضیح داد: صنایع شیمیایی پالایش گاز(جدید)، فناوری اطلاعات، دوخت و تکنولوژی لباس(جدید)، عمران، کسب و کارهای دیجیتال (جدید)، گرافیک، اطفای حریق، تربیت مربی پیش دبستانی(جدید)، امور گمرکی، گردشگری، حقوق حمل و نقل و تجارت(جدید) و حسابداری مالی از دیگر رشته های مقطع کاردانی برای پیش ثبت نام است.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز شهرداری قشم ادامه داد: در مقطع کارشناسی در ۱۰ رشته کارشناسی امور گمرکی، حسابداری امور مالی، حفاظت و پیشگیری از حریق و حوادث، حقوق، گردشگری، معماری داخلی، فناوری اطلاعات، عمران، گرافیک(جدید) و مهندسی کسب و کار دیجیتالی(جدید) نیز ثبت نام اولیه و پذیرش دانشجو داریم.

وی افزود: ثبت نام برای ۲۸ رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی برای عموم آزاد است و اولویت با افرادی می باشد که در اسرع وقت به این مرکز علمی کاربردی مراجعه کرده و نسبت به پیش ثبت نام خود اقدام کنند.

 

روشن زاده اعلام کرد: داوطلبان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس قشم، میدان ژئوپارک، ابتدای نخل زرین، دانشگاه علمی کاربردی مرکز شهرداری قشم مراجعه و یا با شماره تلفن های ۰۹۳۷۹۸۷۲۶۳۰، ۰۹۱۷۷۶۷۲۴۱۹، ۰۹۱۷۳۶۳۲۶۵۰ و ۰۹۱۷۹۵۸۷۵۸۷ تماس حاصل کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *