شرکت دانش بنیان تامین آتیه سلامت البرز
خوداظهاری محیط زیست

 

شرکت دانش بنیان تامین آتیه سلامت البرز

خوداظهاری

روند رو به رشد صنایع و عدم توجه به مباحث محیط زیستی باعث بروز آلودگی های زیادی گردیده است. آلودگی محیط زیست منجر به ایجاد مشکلات بیشماری برای جامعه شده است. اين آلودگي هزينه هاي زيادي بر اقتصاد کشورها تحميل مي کند. حفاظت محيط زيست در برابر آلودگي هاي مختلف تحت استانداردهاي مشخص جزء شاخص ها و فاکتورهاي اساسي پيشرفت هر کشور است.

از این رو قبل از ایجاد آلودگی بیشتر و ضربه زدن به محیط زیست و همچنین اضافه کردن هزینه های اضافی برای خود و جامعه بهتر است برای تشخیص سلامت آب از لحاظ آشامیدنی و آبیاری آزمایش میکروبی و شیمیایی آب ،برای سلامت خاک آزمایش میکروبی و شیمیایی در آزمایشگاه معتبر اجرا گردد.

طبق ماده 192 قانون برنامه پنجم توسعه – ضوابط خود اظهاري
علاوه بر آن بر اساس ماده 192 قانون برنامه پنجم توسعه که توسط دولت تهیه و تصویب شد، جهت كاهش عوامل آلاینده و مخرب زیست محیطی، كليه واحدهاي بزرگ:
توليدي
صنعتي
عمراني
خدماتي و زيربنايي
موظف می باشند تا نسبت به نمونه برداري و اندازه گيري آلایندها و عوامل مسبب تخريب زيست محيطي خود براساس چارچوب ارائه شده در ضوابط خود اظهاری اقدام و نتايج را به سازمان ارائه نمايند.
با این کار نحوه عملکرد قسمت های مختلف واحد نیز می تواند تحت کنترل باشد.

شرکت دانش بنیان تامین آتیه سلامت البرز آزمایشگاه معتمد سازمان حفاظت محیط زیست با برخورداری از دستگاه‌ها و تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته توانایی ارائه خدمات آزمایشگاهی در زمینه آزمایشات تخصصی آب و فاضلاب و خاک را دارا است. اجرای دقیق ضوابط کنترل و تضمین کیفیت، بهره‌گیری از آخرین روش‌های نمونه‌برداری و آنالیز با استفاده از تجهیزات پیشرفته و بهره‌گیری از متخصصان و مشاورین مجرب و توانمند از اهداف این مجموعه می‌باشد.

برای هماهنگی دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

شماره های تماس : ۴۷۷۱۳۳۰-۰۹۹۲

۰۹۱۹-۶۹۷۷۵۲۲

۰۹۱۲-۳۶۵۳۱۱۵

۰۲۶-۳۶۵۶۰۵۸۶

اینیستاگرام: labatieh

تلگرام : t.me/Atiehlab

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *